Pro Tuning Chip Tuning™ servis

Jedan servis za sve probleme sa DPF-om.

Profesionalno čišćenje i uklanjanje DPF-a u Pro Tuning™ servisu u Beogradu.

Pravilno čišćenje DPF-a

Na tržištu su prisutna razna rešenja čišćenja DPF-a ali se samo jedno rešenje pokazalo kao pouzdano i pravilnoDekarbonizacija.

Postupak čišćenja DPF-a u Pro Tuning servisu se sastoji iz tri koraka:

1️⃣ Vrši se detaljna dijagnostika kako bi utvrdili uzrok i stepen zaprljanost DPF-a i ima li smisla raditi čišćenje ili je potrebno prvo otkloniti eventualni kvar. Dijagnostika je besplatna.

2️⃣ Gasna dekarbonizacija (30 minuta) prilikom koje se pročišćava sistem usisa i izduva i razgrađuju nagomilane naslage gareži/uljanog pepela. Ovo je ključni korak i predstavlja neophodnu pripremu kako bi čišćenje bilo značajno uspešnije.

3️⃣ Regeneracija filtera dizel čestica – DPF-a. Regeneracija se pokreće dijagnostičkim uređajem, prema proizvođačkim uputima. U zavisnosti od sistema i modela vozila, regeneracija se vrši u mestu ili tokom vožnje.

Rezultati:

Rezultati dekarbonizacijom su fascinantni jer u nekim slučajevima sa 85% zapušenosti (kada je filter već hitan za zamenu) spušta nivo čađi i na 25%, a pepeo nataložen od lošeg ulja na 0%.

Cena: Oko 40€

Kada se uverite u efekte fabrički osmišljenog čišćenja DPF-a, shvatićete da pranje „hidrodinamičkom metodom“ (ispiranjem tečnošću, hemikalijama, kiselinama) zvuči nebulozno.

Ponedeljak - Petak: 10:00 - 19:00

Autoput za Zagreb 18/5, 11080 Zemun

Pogrešno čišćenje DPF-a

Pogrešan metod pranja DPF-a izaziva fatalne posledice.

Proces čišćenja DPF-a u komorama za pranje ne preporučuje Pro Tuning servis iz nekoliko razloga:

TRAJNA PRO TUNING™ GARANCIJA

Trajno uklanjanje DPF-a

Isključivanje DPF filtera u Pro Tuning Chiptuning Experts se obavlja po strogo utvrđenim procedurama i uz trajnu garanciju.

Kakve su prednosti trajnog uklanjanja DPF filtera ?

Nakon uklanjanja DPF filtera smanjuju se rizici po motor i turbinu. Motor trpi manje opterećenje zahvaljujući rasterećenom protoku izduvnih gasova. Obezbeđuju se uslovi za duži radni vek motora. Smatra se da su kvarovi EGR ventila i turbine učestaliji na vozilima sa DPF filterom.

Uklanjanje DPF filtera sa vozila se najčešće odvija u tri faze:

  1. Mehaničko skidanje filtera sa usisne grane vozila.
  2. Adaptacija parametara adekvatnim dijagnostičkim uređajima.
  3. Reprogramiranje parametara za DPF filter u motornom računaru.

Ponedeljak - Petak: 10:00 - 19:00

Autoput za Zagreb 18/5, 11080 Zemun

aleksandar-jason-137349-unsplash.jpg

Čišćenje DPF-a

Cena oko 40€

Na tržištu su prisutna razna rešenja čišćenja DPF-a ali se samo jedno rešenje pokazalo kao pouzdano i pravilno – Dekarbonizacija.

aleksandar-jason-137349-unsplash.jpg

Uklanjanje DPF-a

Cena oko 80€

Postupkom uklanjanja DPF-a smanjuju se rizici po motor i turbinu. Motor trpi manje opterećenje zahvaljujući rasterećenom protoku izduvnih gasova.

Najčešće postavljena pitanja u vezi sa DPF filterom

Ukoliko niste pronašli odgovor na vaše pitanje, kontaktirajte momke iz Pro Tuning servisa i oni će sigurno znati.

Štetne čestice izduvnih gasova dizela se zadržavaju u DPF filteru, motorni računar prati status zapušenosti filtera poređenjem ulaznih i izlaznih pritisaka preko senzora diferencijalnog pritiska. Kada se filter napuni do određene granice, motorni računar započinje regeneraciju filtera. Regeneracija se odvija usijavanjem DPF filtera i ispuštanjem goriva u filter kako bi pomoću visoke temperature zapaljeno gorivo sagorelo čestice zarobljene u filteru.

Postoje nalazi da vozila sa DPF filterima štete ljudskom zdravlju više nego vozila koja nemaju DPF filter. Smatra se da vozila bez filtera ispuštaju štetne čestice veličine PM10 (mikro-čestice). Vozila sa DPF filterima ispuštaju sitnije PM2 (nano-čestice) štetnih sastojaka dizela kao što su teški metali. Sitnije PM2 čestice lakše i dublje prodiru kroz ljudski respiratorni sistem i smatra se da su zbog toga daleko opasnije po zdravlje.

Tokom regeneracije DPF filtera injektori-dizne rade u pojačanom režimu, često i pod maksimalnim opterećenjem, što dovodi do povećanja temperature, bržeg zamora materijala i skaraćenja radnog veka dizni.

Prilikom regeneracije DPF filtera često se dešava da se deo goriva predviđen za sagorevanje filtera pomeša sa uljem u motoru. Ovaj problem je veoma opasan po motor. Preporučuje se isključivanje DPF filtera.

Turbo punjači na motorima sa DPF filterom često rade na visokoj temperaturi i trpe veći otpor prilikom zapušenosti DPF filtera. EGR ventil vraća izduvne gasove u motor i turbinu. Tako dolazi do veće zaprljanosti, bržeg taloženja naslaga, otežanog rada i skraćenja radnog veka turbine i povezanih uređaja.

Automatska regeneracija DPF filtera se najčešće pokreće pri brzinama od oko 100 km/h, na oko 2500 o/min i pri temperaturi DPF filtera većoj od 650C. Regeneracija DPF filtera u proseku traje oko 30 minuta i najčešće se odvija tokom dužih relacija na otvorenom putu. Zapušenje DPF filtera na vozilima koja se često koriste na otvorenom putu su najčešće prouzrokovana kvarom nekog od sistema na motoru.

Vozila koja se najčešće upotrebljavaju za kratke relacije u uslovima gradske vožnje često nemaju priliku da izvrše regeneraciju. U ovakvim slučajevima zapušenje DPF filtera je značajno češće, što dovodi do ubrzanog taloženja naslaga i skraćenja radnog veka motora. Problem se delimično rešava sprovođenjem prinudne regeneracije u servisu. Ovo predstavlja nepraktično i privremeno rešenje koje sa sobom nosi i rizike po vozilo (usled visokih temperatura dok vozilo stoji u mestu se povećava rizik od požara na vozilu). Postoji opcija skidanja i čišćenja DPF filtera koja je manje rizična. Ova rešenja su značajno skuplja i privremena u poređenju sa trajnim otklanjanjem i isključivanjem DPF filtera.

Nakon uklanjanja DPF filtera smanjuju se rizici po motor i turbinu. Motor trpi manje opterećenje zahvaljujući rasterećenom protoku izduvnih gasova. Obezbeđuju se uslovi za duži radni vek motora. Smatra se da su kvarovi EGR ventila i turbine učestaliji na vozilima sa DPF filterom.

Uklanjanje DPF filtera sa vozila se najčešće odvija u tri faze:

  1. Mehaničko skidanje filtera sa usisne grane vozila.
  2. Adaptacija parametara adekvatnim dijagnostičkim uređajima.
  3. Reprogramiranje parametara za DPF filter u motornom računaru.

Pronađite Pro Tuning servis u Beogradu i Novom Sadu

BEOGRAD

Autoput za Zagreb 18/5, 11080 Zemun

Ponedeljak - Petak: 10:00 - 19:00

NOVI SAD

67. Nova 5, 21000 Novi Sad

Ponedeljak - Petak: 08:00 - 16:00

Kontakt podaci

Izračunaj uštedu!

X
Pozovi ProTuning
Navigacija